Минулого тижня відвідала конференцію "Контакт-центры: лучшие практики". Сподобався формат - виступ кожного доповідача - 15 хв. Як з'ясувалося цього часу цілком достатньо щоб зрозуміти основні питання цікавої доповіді, і само собою, приємно що не тратиш увагу на нецікаві (на жаль, кілька таких таки було). Всі виступи були розбиті на кілька секцій, деякі з них відбувались паралельно, тому сесію 2Б, яка була присвячена технологічним рішенням відвідати не вдалося. Основні тези виступів та презентації можна переглянути на сторінці кожного доповідача
Цікаві питання, які обговорювалися:
- Соціальні мережі, twitter - інтеграція з контакт-центром.
Avaya запропонувала технологічне рішення. Дозволяє відслідковувати відгуки про компанію, відповідно підвищувати лояльність клієнтів вирішуючи конфліктні ситуації та пропонуючи нові сервіси. (Доповідач В. Вальчук, Avaya)
- Управління ризиками.
- Мотивація працівників
З виступів К. Гольфанд, Yota та І. Окішор-Лазарєвої, Global Bilgi зробила висновок що головне - щоб працівники розуміли та пишались тим, що вони працюють саме на цій посаді і в цій компанії. Йти до цього можна різними шляхами.
- Сертифікація контакт-центру. Стандарт EN15838.
- Закон про захист персональних даних.
Доповідач В. Калашнік, OS-Direct. Цікава доповідь про нюанси даного закону.
Ще цікавим був виступ О.Ушакової, Укртелеком - зараз контакт-центр складається з операторів, які можуть вирішувати не лише базові питання по сценарію, а можуть вирішити технічні проблеми в телефонному режимі. Тобто клієнту не треба продиратись через 3 рівня підтримки.
Перелік всіх питань можна бачити тут
Немає коментарів:
Дописати коментар