Будь-які дані можна подавати кількома способами. Наприклад, кількість заявок, які потребують виклику спеціаліста по районах можна подати так:
або так
чи так:
2-е і 3-е представлення набагато інформативніші ніж табличне, при цьому друге краще застосовувати для оцінки закінченої роботи, а 3-е для поточного роботи та планування, оскільки дозволяє складати оптимальний маршрут переміщення ремонтної бригади.
При цьому 3-ій варіант дуже зручний для моніторингу ситуації вцілому по місту (регіону), якщо внести наступні доповнення:
- різні типи звернення (скарги на відсутність інтернету, якість, і т.д.) позначати різними кольорами;
- якщо є коренева проблема, то із зростанням кількості підпорядкованих заявок зростає діаметр вказівника
Можна використовувати такий тип візуалізації і для моніторингу вхідних дзвінків.
Немає коментарів:
Дописати коментар