Для великих об"ємів даних навіть і візуальне представлення може бути досить заплутаним, наприклад дана діаграма дозволяє побачити мінімуми та максимуми прийняття заявок для кожного місяця в 2009 році, і на основі цієї інформації визначити фактори впливу (розшифрування тут).
В цьому випадку найкраще розділити дану діаграму на 12 різних, і для кожної окремо визначити мінімуми та максимуми.
Якщо ж пробувати відобразити дані наприклад наступного плану: розподіл кількості дзвінків в часі за каналом прийому (телефон, залишені голосові повідомленняпошта, скайп, icq) та за операторами, то для плоских моделей теж найкраще застосовувати кілька діаграм (частка кожного оператора від загальної к-сті, частка каналу від загальної к-сті, канали для кожного оператора, оператор для кожного каналу, часовий розподіл для названих вище параметрів), але що робити якщо бачити загальну картину? Є цікаве рішення: ShowTeamWork.
Невеличке відео (зроблене frutikом), яке показує динаміку роботи над обробкою звернень, зокрема досить цікаво спостерігати як "вливаються" в робочий процес нові працівники і як "випадають" ті, хто звільнився або займається іншою діяльністю.
Пояснення: "зірки", навколо яких рухаються працівники - канали отримання звернень (традиційна телефонія - укртелеком, ір-телефонія -фарлеп, пошта, особисте звернення, скайп), чим ближче людина до "зірки", тим більше звернень отримує цим каналом. Гістограма внизу показує загальну графік реєстрації звернень за днями. Три яскраво виражені піки відображують аварійні ситуації.
Невеличке відео (зроблене frutikом), яке показує динаміку роботи над обробкою звернень, зокрема досить цікаво спостерігати як "вливаються" в робочий процес нові працівники і як "випадають" ті, хто звільнився або займається іншою діяльністю.
Пояснення: "зірки", навколо яких рухаються працівники - канали отримання звернень (традиційна телефонія - укртелеком, ір-телефонія -фарлеп, пошта, особисте звернення, скайп), чим ближче людина до "зірки", тим більше звернень отримує цим каналом. Гістограма внизу показує загальну графік реєстрації звернень за днями. Три яскраво виражені піки відображують аварійні ситуації.
Немає коментарів:
Дописати коментар