понеділок, 19 квітня 2010 р.

Проактивний моніторинг проблем

Обговорювали з Настею всякі ідеї і народилася одна, вроді, якісна.

Як відомо, світ не є ідеальним, а особливо не ідеальні провінційні колцентри. Тому у випадку масових аварій клієнти масово не можуть додзвонитися. Але, разом з тим, навіть в не зовсім ідеальному випадку, ми можемо визначити клієнта по номеру телефона. А значить і його адресу. Тепер достатньо просто обраховувати статистику телефонної станції з врахуванням географії.

Далі можна налаштувати спрацювання аларм повідомлень при перевищенні кількості дзвінків з району міста вище певного порогу (можна використати вбудовану функціональність систем моніторингу мережевої інфраструктури - munin, cacti, nagios), наносити дзвінки на карту (пропущені, прийняті різними маркерами), відображаючи це на великому моніторі :-), вмикати аварійну сирену. І інше, на що вистачить фантазії

Немає коментарів:

Дописати коментар