- Наймасштабніша - це заведення телефонних вхідних ліній 43-09-13 у систему ір-телефонії. Тепер для працівника компанії нема різниці на який номер дзвонив клієнт. Це дає можливість покращити якість обслуговування клієнтів, покращення аналізу роботи контакт-центру (як моніторингу, так і планування), покращення CRM Requests.
- Перехід всієї компанії з старої офісної АТС на ір-телефонію.
- В CRM Requests додано модуль конфігурації прінтерів, який дзволить керувати конфігураціями та моніторити прінтери через snmp.
пʼятниця, 10 грудня 2010 р.
"Перетелефонізація"
На цьому тижні відбулося кілька подій, в яких я брала активну участь:
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
SNMP - великая вещь!!
ВідповістиВидалитиВерю, прийдет время и мы сможем контролировать такие веци как электрочайник или кофеварку, стиральную машину или газовую плиту...
SNMP-manager в недалеком будующем будет не программа а должность...
SNMP в массы!!111