пʼятницю, 10 грудня 2010 р.

"Перетелефонізація"

На цьому тижні відбулося кілька подій, в яких я брала активну участь:
  • Наймасштабніша - це заведення телефонних вхідних ліній 43-09-13 у систему ір-телефонії. Тепер для працівника компанії нема різниці на який номер дзвонив клієнт. Це дає можливість покращити якість обслуговування клієнтів, покращення аналізу роботи контакт-центру (як моніторингу, так і планування), покращення CRM Requests.
  • Перехід всієї компанії з старої офісної АТС на ір-телефонію. 
  • В CRM Requests додано модуль конфігурації прінтерів, який дзволить керувати конфігураціями та моніторити прінтери через snmp.




1 коментар:

  1. SNMP - великая вещь!!
    Верю, прийдет время и мы сможем контролировать такие веци как электрочайник или кофеварку, стиральную машину или газовую плиту...
    SNMP-manager в недалеком будующем будет не программа а должность...

    SNMP в массы!!111

    ВідповістиВидалити