вівторок, 19 жовтня 2010 р.

Слідування інструкціям

Для кожної посади необхідні різні якості: креативність, інціативність, посидючість, уважність тощо. Для працівників контакт-центру важливу роль відіграє вміння виконувати інструкції. Визначити наявність даної риси досить просто - даємо інструкцію і бачимо результат. Робити це можна різними способами - весело і показатєльно таким варіантом:


Тест

1. До того, як що-небудь зробити, уважно все прочитайте.
2. Напишіть друкованими літерами ваше ім'я у правому верхньому куті аркуша.
3. Обведіть ваше ім'я.
4. У лівому верхньому кутку намалюйте п'ять маленьких квадратів.
5. У кожному квадраті поставте хрестик.
6. Голосно вимовте своє ім'я так, щоб усім було чути.
7. Обведіть прямокутником слово кут в реченні під номером 4.
8. Поставте хрестик у лівому нижньому куті листа.
9. Обведіть цей знак трикутником.
10. Якщо ви вважаєте, що виконали всі інструкції - запишіть у правому верхньому кутку під ім'ям «Я вмію слідувати інструкціям»
11. Голосно крикніть: «Я майже закінчив».
12. Тепер, коли ви все уважно прочитали, виконайте тільки завдання 1 і 2.



Звичайно, можна використовувати менш очевидні для кандидата прийоми - просто даєте людині певні вказівки та аналізуєте результат. Наприклад, вчора спілкувались по телефону з людиною, яка хоче праціювати в контакт-центрі. Домовились про зустріч сьогодні. Інструкція досить тривіальна - підійти в 11 год та запитати Анастасію Корнілову.  Людина прийшла в 10 30 і запитала просто Анастасію - так як у нас в компанії я не єдина з таким іменем -  працівники потратили час на з"ясування деталей.  І тест, наведений вище, давати вже не потрібно.

Немає коментарів:

Дописати коментар