середа, 2 грудня 2009 р.

Microsoft Dynamic CRM. Початок роботи. Створення організацій та контактів.

Отже, що ми маємо:
Робоча область, яку можна редагувати. По замовчуванню вона виглядає так:

Якщо перейти "Настройка рабочей области", вкладка "Рабочая область" і відмітити пункти "Продажи", "Маркетинг", "Сервис"
можна значно розширити поле дій. Ще в переліку є вкладка "Планирование" - але при її включенні/виключенні ніяких змін не відбувається. Відмітимо всі пункти.
Для початку заповнимо Dynamic CRM даними, які необхідні кожній організації - даними про компанії, з якими працюємо та контактних осіб у цих компаніях. Для цього переходимо "Бизнес-партнеры" - "Создать" ну і заповнюємо відповідні поля:З цікавих: "Тип отношений" (Клиент, Поставщик, Конкурент, Консультант, Реселлер, Нажать, Перспективный), а також способи доставки та умови поставки. Крім того, вказуємо в якій галузі працює дана компанія, який штат працівників, річний дохід, тип власності, умови оплати, можливість надання кредиту та його розмір та вибрати, основну контактну особу та яким чином здійснюються контакти з цією установою (пошта, телефон, факс - будь-який тип комунікації можна як дозволити, так і заборонити). Якщо після заповнення всіх цих даних ще залишилось що додати - є можливість додати примітки.
Контакти по тій самій схемі, і в принципі з аналогічними полями. Хоча можна заповнити суто ПІП контакту, його особистий е-мейл та телефон, оскільки решта полів вже заповнені для організації.
Крім того, можна імпортувати що завгодно (у форматі csv) і прив'язати до організації.






Немає коментарів:

Дописати коментар