пʼятниця, 21 листопада 2014 р.

"Остання миля" в Data Science.


При розробці Data Science рішень, важливо пам'ятати, що кінцевим результатом має бути продукт, яким зможуть користуватись звичайні люди.
Саме рішення проходить такі кроки:



Перехід до останнього кроку і є фактично побудовою "останньої милі". Цей термін широко  використовується в телекомунікації  і означає сполучення клієнтського обладнання з вузлом провайдера. (Більше про "останню милю"). Цей крок дає можливість користувачам використовувати "магію" data science рішення.
За мотивами статті Sean J.Taylor "Putting the Magic in Data Science".
Оригінал статті та презентацію автора на QCon можна знайти тут.

2 коментарі:

  1. навіть більше - продукт має бути настільки простим, щоб ним користувалися звичайні люди

    ВідповістиВидалити
  2. Взагалі то це правда для будь-якого R&D

    ВідповістиВидалити