Чудове рішення.
Що сподобалось: Не вимагає перебудови бізнес-процесів та існуючої структури, підлаштовується під існуючий стан справ. Дозволяє м'яко покращити діяльність організації - зробити бізнес-процеси прозорими, полегшує роботу керівників середньої ланки і роботу з постановкою KPI. Крім того, кожен працівник має простір для самоорганізації в межах системи, а не жорстко залежить від задач керівника. Можлива інтеграція з call-центром (працівники зможуть ідентифікувати клієнтів, які телефонують). Інтеграція з рішеннями від Microsoft (пошта, контакти, задачі), 1C (зарплата та управління), Google (календарі), Apple (календарі та контакти). Можливість роботи з мобільних платформ (доступ до контактів та задача будь-звідки за допомогою сучасного телефона). Соціалізація (внутрішня соціальна мережа, стрічка подій організації).
Детальний опис тут.
Ціни в гривнях тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар