На вихідних випадково переглянули фільм Outsourced. Досить цікавий сюжет - особливості перенесення центру обробки замовлень з США в Індію. Причина банальна - 1 працівник в США коштує як 8 в Індії. Завдання головного героя-американця - знизити середній час розмови з 12 хв до 6.
Основні проблеми організації роботи новго call-центру - культурні відмінності (напр. не розуміють навіщо випалювати на гамбургерах тавро - в Індії корови священні тварини; не можуть обманювати клієнтів і сказати що вони знаходяться в США, а не в Індії) та мовні непоромозуміння (не дивлячись на те, що Індія - колишня британська колонія і більшість населення має хороший рівень англійської мови).
Особливості роботи - з 18 до 6 (різниця в часі). І, що вразило найбільше, як головного героя так і мене, після рішення керівництва перенести обробку замовлень з Індій в Китай (оплата 1 працівника в США = оплаті 20 в Китаї), працівники святкують звільнення - адже вони мають досвід, який відкриває шлях до роботи у великих іноземних компаніях, які мають call-центри на території Індії.
Немає коментарів:
Дописати коментар