Дедалі більше подобається vtigercrm - гнучка і одночасно потужна система прав доступу (і, що дуже важливо, винятків з правил :) ). Суть: є профілі, які визаначають політики доступу до конкретних модулів; ролі, грунтуються на одному або кількох профілях, і визначають права доступу; користувачі - які можуть мати одну або кілька ролей; та групи, які дозволяють об'єднувати користувачів.
Customer portal - річ, яка взагалі обов'язкова всім, хто обслуговує клієнтів. Дозволяє надати користувачу доступ до бази знань, інформації про стан його рахунків, послуг, які йому надаються, можливості моніторити стан звернень в служуб підтримки і т д.
Customer portal - річ, яка взагалі обов'язкова всім, хто обслуговує клієнтів. Дозволяє надати користувачу доступ до бази знань, інформації про стан його рахунків, послуг, які йому надаються, можливості моніторити стан звернень в служуб підтримки і т д.
Немає коментарів:
Дописати коментар