неділю, 7 лютого 2010 р.

Будні техпідтримки

В п"ятницю в електромережах сталась аварія, яка зачепила й нас - внаслідок перепадів напруги зависла частина світчів. Аналіз звернень за п"ятницю та суботу, а також за червень 2009 року (коли було 2 великі грози ) дав цікавий результат - визначено максимальну к-сть звернень, які може прийняти максимально завантажений існуючий зараз центр обробки звернень. Причому кількість непрацюючих клієнтів більша за кількість зареєстрованих звернень.
Причин порогу в n заявок для m працівників є кілька:
  • недостатня кількість працівників;
  • обслуговування крім звернень  клієнтів ще  й технічних працівників, які здійснюють ремонт та підключення клієнтів;
  • недосконалість інструментів реєстрації звернень (автоматична ідентифікація клієнта по телефону значно підвищила б ефективність);
  • недостатня швидкодія обладнання;




1 коментар: