понеділок, 14 січня 2013 р.

Sexy little numbers: How to Grow Your Business Using the Data You Already Have.

Саме так в оригіналі називається книга "Ключевые цифры. Как заработать больше, используя данные, которые у вас уже есть".  Її автор Dimitry Maex, управляючий директор підрозділу OgilvyOne, підрозділу Ogilvy and Mather. Цікава розповідь про те, як отримати максимальну вигоду з маленьких цифр, які оточують нас всюди.

Кому:

Підкаже маркетологам та власникам бізнесу як використати аналіз даних для збільшення прибутку. Тут є відповідь які алгоритми можна використати, де взяти дані і, навіть, де взяти спеціалістів для виконання цих завдань.
Цікавою буде також аналітикам: показане  застосування алгоритмів data mining в маркетингу.

Про що:

Книга дасть відповідь на питання:

  • Де знайти клієнтів?
  • Як збільшити їхню лояльність?
  • Як виявити найбільш цінних клієнтів?
  • Де взяти дані для аналізу?
  • Як використовувати рекламу з більшою ефективністю?
  • Як визначити, що буде потрібне клієнтам у майбутньому?
  • Скільки витрачати на рекламу?
  • Як визначити, які методи ефективні, а які ні?
  • Як оптимізувати ваш сайт?
Наведені приклади великих компаній: Cisco, UPS, British Telecom, але підходи можна застосовувати і в малому та середньому бізнесі.
Прочитати кілька розділів та рецензії можна прочитати на сайті видавництва

Особиста оцінка: 10 з 10.



Немає коментарів:

Дописати коментар