Кому:
Підкаже маркетологам та власникам бізнесу як використати аналіз даних для збільшення прибутку. Тут є відповідь які алгоритми можна використати, де взяти дані і, навіть, де взяти спеціалістів для виконання цих завдань.Цікавою буде також аналітикам: показане застосування алгоритмів data mining в маркетингу.
Про що:
Книга дасть відповідь на питання:
- Де знайти клієнтів?
- Як збільшити їхню лояльність?
- Як виявити найбільш цінних клієнтів?
- Де взяти дані для аналізу?
- Як використовувати рекламу з більшою ефективністю?
- Як визначити, що буде потрібне клієнтам у майбутньому?
- Скільки витрачати на рекламу?
- Як визначити, які методи ефективні, а які ні?
- Як оптимізувати ваш сайт?
Наведені приклади великих компаній: Cisco, UPS, British Telecom, але підходи можна застосовувати і в малому та середньому бізнесі.
Прочитати кілька розділів та рецензії можна прочитати на сайті видавництва.
Немає коментарів:
Дописати коментар