tag:blogger.com,1999:blog-1342527080025386121.post3110478372678267557..comments2024-03-28T16:26:28.142+02:00Comments on Energy Blog: Acquire Valued Shoppers ChallengeAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/15677278581757872446noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1342527080025386121.post-52194785391577341542014-08-11T12:37:35.540+03:002014-08-11T12:37:35.540+03:00Apache Mahout не так важко встановити як кастомізу...Apache Mahout не так важко встановити як кастомізувати )) Якщо хочете з ним ознаймитись - найкраще починати з http://www.manning.com/owen/.<br />Планую довести це дослідження до кінця десь у вересні.<br />Можемо обговрити результати )<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/15677278581757872446noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1342527080025386121.post-92151358745009387802014-08-11T10:56:27.072+03:002014-08-11T10:56:27.072+03:00Привіт! Вже кілька місяців переглядаю Ваш блог, та...Привіт! Вже кілька місяців переглядаю Ваш блог, також цікавлюсь аналізом даних. <br /><br />По темі маю питання, якщо можна Чому не хочете використати інструментарій Apache Mahout для побудови рекомендаційної системи? Наскільки я зрозумів, Ви добре з нею знайомі.<br /><br />Я пробував зробити схожу річ на SQL Server та Statistica, але на першому не вистачило місця на харді (обсяг тимчасової таблиці перевалив за 200 Гб, і я вирішив припинити це діло), друга - просто висіла. Дані брав лише за останні три місяці. Потім вирішив спробувати інше ПЗ, вибір впав на Mahout, але зрозумів, що для того, щоб в ньому розібратися і просто встановити, потрібно немало часу. А вже піджимали терміни на Курсері.<br /><br />Наскільки зрозумів з обговорення на тематичному форумі, ніхто з лідерів навіть не пробував будувати РС, всі зосередились на побудові характеристик. <br />Як на мене, результат лідера досить слабенький, досліджувалась лише лояльність покупців. Практичний результат від такого дослідження сумнівний – акційні товари будуть розповсюджуватись серед вже й так лояльних покупців. Рекомендаційна система могла б запропонувати кандидатів, які навіть не куштували цей продукт, але з великою ймовірністю «підсіли» би на нього. <br /><br />Ви ж памятаєте, що серед акційних товарів були такі, які знову купляли 40% покупців, а були такі, до яких вертались лише 10%. Чому? <br /><br />Хотілось би, щоб Ви своє дослідження довели до кінця – дуже цікаво, чи РС дасть фору. Я також планую повернутись до цього дослідження після освоєння нового інструментарію та закінчення кількох MOOC.<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01706033583282717608noreply@blogger.com